کودکان

کودکان 3 تا 5 سال

کودکان در این محدوده سنی باید تشویق شوند تا در طول روز فعالیت های مختلفی را با شدت های متفاوت انجام دهند.  از همه جای وب

یک هدف خوب حدود 3 ساعت فعالیت روزانه است. چند نمونه از فعالیت هایی که باید در نظر گرفته شوند عبارتند از:

بازی فعال با کودکان دیگر
سه چرخه یا دوچرخه سواری
انداختن و گرفتن
فعالیت هایی که شامل پریدن، جست و خیز کردن یا غلتیدن است
رقصیدن
کودکان 6 تا 17 سال
کودکان در این محدوده سنی باید هر روز 60 دقیقه فعالیت بدنی متوسط ​​تا شدید داشته باشند.

این فعالیت همچنین باید شامل انواع مختلفی از ورزش باشد، مانند:

فعالیت های هوازی نمونه هایی از فعالیت های هوازی شامل دویدن، شنا و ورزش هایی مانند فوتبال و بسکتبال است. یک هدف خوب این است که سعی کنید حداقل 3 روز در هفته 60 دقیقه ورزش هوازی داشته باشید.

فعالیت های تقویت کننده عضلات چند نمونه شامل کوهنوردی، بازی در زمین بازی، یا وزنه برداری (برای نوجوانان) است. برنامه ریزی کنید تا حداقل 3 روز از هفته فعالیت های تقویت کننده عضلات را در فعالیت بدنی بگنجانید.

فعالیت های تقویت کننده استخوان این نوع فعالیت ها شامل ضربه با زمین بوده و تداخل زیادی با فعالیت های هوازی دارند. به عنوان مثال می توان به دویدن، بسکتبال و طناب زدن اشاره کرد. سعی کنید حداقل 3 روز در هفته فعالیت های تقویت کننده استخوان را انجام دهید.

همچنین می‌توانید با مشارکت دادن فرزندتان در فعالیت‌های خانگی در صورت لزوم، فعالیت بدنی را تقویت کنید. برخی از نمونه ها شامل راه رفتن سگ یا شستن ماشین است.

اگر نگران وزن یا سطح فعالیت بدنی فرزندتان هستید، این نگرانی ها را با پزشک اطفال در میان بگذارید. پزشک می تواند به شما در ارائه توصیه هایی کمک کند که می توانید در خانه اجرا کنید.  وبلاگ پر از مطالب آموزشی

Comments

Popular posts from this blog

روش ایجاد کسب و کار

روش های مطالعه موثر

اشتباه رایج زبان آموزان (و نحوه رفع آنها)