اخبار آب و هوا در هند

 

بادهای قوی

این طوفان ممکن است در روز سه شنبه وزش بادهایی با سرعت 80 تا 90 کیلومتر در ساعت در مناطق ساحلی 24 پرگناس شمالی و جنوبی به سرعت 80 تا 90 کیلومتر در ساعت به همراه داشته باشد، در حالی که سرعت وزش بادهای 45 تا 55 کیلومتر در ساعت تا 65 کیلومتر در ساعت در روز دوشنبه در این مناطق همراه خواهد بود. IMD در یک بولتن گفت که با East Midnapore.چالش آب و هوا

کلکته، هاوره، هوگلی و غرب میدناپور احتمالا تحت تاثیر بادهایی با سرعت 40 تا 50 کیلومتر در ساعت تند تند تا 60 کیلومتر در ساعت در روز سه شنبه و 30 تا 40 کیلومتر در ساعت تند تند تا 50 کیلومتر در روز دوشنبه قرار خواهند گرفت.

هشدار باران

به گفته مقامات IMD، ممکن است از عصر یکشنبه تا صبح چهارشنبه در نواحی جنوب بنگال به دلیل وجود این سیستم، نور تا متوسط رخ دهد.

احتمال دارد باران شدید تا بسیار شدید در مناطق ساحلی 24 پرگاناس شمالی و جنوبی و در روز دوشنبه در مناطق شرق و غرب میدناپور بارندگی شدید به همراه داشته باشد.

کلکته، هورا و هوغلی ممکن است در روزهای دوشنبه و سه شنبه بارندگی متوسطی داشته باشند.

به گفته مقامات، پیش بینی می شود روز سه شنبه در شمال و جنوب ولسوالی های 24 پرگناس و نادیا باران شدید رخ دهد.

آسه آن: وزارت امور خارجه کامبوج روز یکشنبه اعلام کرد وزرای خارجه جنوب شرق آسیا روز پنجشنبه در اندونزی نشست ویژه ای برای گفتگو در مورد روند صلح میانمار برگزار خواهند کرد. این گفتگوها در دبیرخانه انجمن کشورهای جنوب شرقی آسیا (ASEAN) در جاکارتا برگزار خواهد شد و در مورد اجرای یک "اجماع صلح" پنج ماده ای که با حاکمان نظامی میانمار در سال گذشته برای تلاش برای پایان دادن به درگیری ها در این کشور توافق شد، بحث خواهد شد. میانمار از زمانی که ارتش دولت منتخب آنگ سان سوچی، برنده جایزه نوبل را در فوریه 2021 سرنگون کرد و او و هزاران فعال را بازداشت کرد و سرکوب خونین تظاهرات و مخالفان را آغاز کرد، در یک چرخه خشونت گرفتار شده است.تغییرات اقلیمی

Comments

Popular posts from this blog

روش ایجاد کسب و کار

روش های مطالعه موثر

اشتباه رایج زبان آموزان (و نحوه رفع آنها)