با کمک این ترفند زمان لازم برای یادگیری زبان را کاهش دهید

 

با استفاده از این سه اپلیکیشن، یادگیری زبان را بخشی از زندگی روزمره خود کنید

یکی از بخش‌های آسان‌تر یادگیری زبان، انعطاف‌پذیری این فرآیند است. شما می توانید هر زمان که بخواهید برای مدت زمانی که می خواهید مطالعه کنید و همچنان پیشرفت کنید – حتی جلسات مطالعه بسیار کوتاه می تواند بسیار مفید باشد.  وبلاگی پر از ترفند

با در نظر گرفتن این موضوع، یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای سرعت بخشیدن به یادگیری زبان خود انجام دهید این است که از لحظات بیکاری که در طول روز دارید استفاده کنید و فقط کمی یادگیری زبان را اینجا و آنجا انجام دهید.

در هم آمیختن بخش های کوچکی از یادگیری زبان در طول زندگی روزمره، زمان جلسات اصلی مطالعه شما را کاهش می دهد، و همچنین زبان را در ذهن شما تازه نگه می دارد و بنابراین یادگیری شما را کارآمدتر می کند. به هر حال، ایده انجام جلسات مطالعه خرد در فواصل زمانی در طول روز، فقط یک نسخه افراطی از انجام جلسات مطالعه کوتاه‌تر و مکرر است.

اگر صاحب یک گوشی هوشمند هستید، یک راه فوق العاده ساده برای اینکه یادگیری زبان را بخشی از زندگی روزمره خود کنید، نصب این سه برنامه (و استفاده از آنها!) است:

هر برنامه دیکشنری عادت کنید از خود بپرسید «معجب می‌کنم چگونه ~ را به [زبان مقصد] می‌گویید» و سپس کلمه‌ای را که در مورد آن کنجکاو هستید در برنامه فرهنگ لغت خود جستجو کنید. دو گزینه خوب Google Translate و iTranslate هستند، اگرچه دیکشنری مخصوص زبان مقصد شما احتمالا دقیق تر خواهد بود (یعنی اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی، چینی، ژاپنی، ایتالیایی، کره ای، روسی).مجله متنوع و سرگرمی

هر برنامه فلش کارت هرگز لحظه ای کسل کننده نیست که فلش کارت دارید! بسیار خوب، ممکن است طولانی باشد، اما با یکی از این برنامه‌های فلش کارت می‌توانید در یک سکه به حالت یادگیری زبان بروید.

Comments

Popular posts from this blog

روش ایجاد کسب و کار

روش های مطالعه موثر

اشتباه رایج زبان آموزان (و نحوه رفع آنها)