معرفی دو فیلم کمدی جذاب

 شوخی‌ها و ارجاعاتی که فقط بزرگسالان «به دست می‌آورند» داستان رقابت بین وودی گاوچران اسباب‌بازی (با صدای تام هنکس) و باز لایت‌یر (تیم آلن)، اسباب‌بازی جدید در بلوک را بالا می‌برد. این ترکیبی عالی از اکشن و ماجراجویی است که قلب واقعی و سطل های لول را در خود جای می دهد.

 یک شب اتفاق افتاد (1934)

فیلم

کمدی

من چیز زیادی در مورد او نمی دانم، به جز اینکه او را دوست دارم.بهبود خود و زندگی

 کارگردان: فرانک کاپرا

 بازیگران: کلارک گیبل، کلودت کولبر

 از یک تاریخدان سینما بپرسید: اولین رامکام چه بود؟ به احتمال زیاد آنها به شما خواهند گفت که این کمدی گازدار 1934 است. کلارک گیبل هک روزنامه ای است که در اتوبوس به نیویورک با یک وارث لوس (کلودت کولبر) برخورد می کند - او از دست پدر ثروتمندش فرار می کند تا با یک شکارچی ثروت ازدواج کند. توجه کنید و عناصری را خواهید دید که فیلمنامه‌نویسان رامکام از آن زمان تاکنون به آنها «ادای احترام» کرده‌اند: زوجی که در نگاه اول نمی‌توانند یکدیگر را تحمل کنند، مشاجره‌های سریع و درک این موضوع که سر به سر هستند. . مقاومت ناپذیر.

 خانم Doubtfire1993

فیلم

او با یک کامیون گینس برخورد کرد. بنابراین به معنای واقعی کلمه نوشیدنی بود که او را کشت.»

 کارگردان: کریس کلمبوس

 بازیگران: رابین ویلیامز، سالی فیلد، پیرس برازنان

 چیدمان این کمدی خانوادگی 1993 ممکن است شلوغ و بسیار بسیار احمقانه باشد، اما رابین ویلیامز را در آنارشیک ترین حالت خود به نمایش می گذارد. او نقش یک بازیگر مبارز و پدر مطلقه دانیل را بازی می‌کند که سعی می‌کند با پوشیدن لباس یک زن مسن (غیر متقاعدکننده و کمی ترسناک) و استخدام شدن توسط همسر سابقش (سالی فیلد) به عنوان پرستار بچه‌ها در زندگی فرزندانش بماند. آنچه بعدا می آید مداخله زیاد است.ایده های توسعه ی فردی

Comments

Popular posts from this blog

روش ایجاد کسب و کار

روش های مطالعه موثر

اشتباه رایج زبان آموزان (و نحوه رفع آنها)