بهترین توصیه ها برای والدین جهت ارتباط با فرزندان

 والدینی مثبت و مهربانانه را تمرین کنید

نوزادان با حدود 100 میلیارد سلول مغزی (نورون) با اتصالات نسبتا کمی به دنیا می آیند. این ارتباطات افکار ما را ایجاد می کند، اعمال ما را هدایت می کند، شخصیت ما را شکل می دهد و اساسا تعیین می کند که ما چه کسی هستیم. آنها از طریق تجربیاتی که در سراسر زندگی ما ایجاد می‌شوند، تقویت می‌شوند و «ترکیده می‌شوند».

به فرزندتان به خصوص در سال های اولیه تعامل مثبت خانوادگی بدهید. سپس این توانایی را خواهند داشت که خودشان تجربیات مثبتی را تجربه کنند و به دیگران عرضه کنند.نکات رژیم سالم

اما اگر به کودک خود تجربیات منفی بدهید، آن نوع رشد لازم برای رشد را نخواهند داشت.

اون آهنگ احمقانه رو بخون یک ماراتن غلغلک دادن داشته باشید. برو به پارک. با فرزندتان بخندید. به آنها توجه مثبت داشته باشید. با آنها در یک حالت عاطفی هیجانی سوار شوید. با نگرش مثبت یک مشکل را حل کنید.

این تجربیات مثبت نه تنها ارتباطات عصبی خوبی را در مغز فرزند شما ایجاد می‌کنند، بلکه خاطراتی را نیز از شما شکل می‌دهند که فرزندتان برای زندگی با خود دارد.

وقتی صحبت از نظم و انضباط می شود، به نظر می رسد مثبت ماندن سخت باشد، به خصوص زمانی که با مشکلات رفتاری سر و کار دارید. اما با استفاده از انضباط مثبت و پرهیز از انضباط خشن امکان پذیر است.

پدر و مادر خوب بودن به این معنی است که باید به فرزند خود اخلاقیات درست و نادرست را به او آموزش دهید.

تعیین محدودیت ها و ثابت بودن، قانون طلایی نظم و انضباط خوب است. وقتی قوانینی را تعیین می کنید و آنها را اجرا می کنید مهربان و محکم باشید. روی دلیل بد رفتاری کودک تمرکز کنید. و این فرصتی را برای آنها ایجاد کنید که به جای اینکه به خاطر گذشته تنبیه شوند، برای آینده به شیوه ای مثبت یاد بگیرند.نکات تغذیه سالم

Comments

Popular posts from this blog

روش ایجاد کسب و کار

روش های مطالعه موثر

اشتباه رایج زبان آموزان (و نحوه رفع آنها)